diumenge, 1 de febrer del 2009

Avui fa 2 anys de la meva segona vida!!



Avui , 1 de febrer, fa exactament 2 anys que va començar la meva aventura a l’escola. Qui m’ho anava a dir!!! M’han passat tantes coses en aquest període de temps i m’ha canviat la vida de forma tant radical que em costa adonar-me’n de que només han passat dos anys. Em sembla que en fa molts més que hi sóc en aquest altre món.
Tot el còctel que va provocar el canvi m’ha fet fer gran per dins. Madurar i envellir. Hi ha hagut moltes circumstàncies col·laterals en tot això i no dono la “culpa” si es pot dir culpa a res en particular sinó al conjunt, però ara em sento així: madura i una mica vella.
La vida m’ha posat davant uns reptes durs que mai m’havia plantejat tenir i per això crec que havia tingut una vida “fàcil”, no regalada, però fàcil. Ara he après de debò que encara hi ha moltes coses per arribar i s’han d’anar entomant quan venen i de la millor manera possible. I que cal començar cada dia amb energies renovades per poder-lo acabar positivament i no defallir.
Aquest és el gran repte de la vida real.

1 comentari:

  1. Fa dies que penso en el que has escrit... M'hi he vist tan reflectida! Jo també fa dos anys que he canviat la meva vida, que també m'ha portat per camins que no esperava. És això viure oi? Jo creia també que m'havia tocat una vida fàcil, però com diu la canço, 'sorpresas te da la vida'...
    En fi, ànims i força per seguir cada dia. MOLTS!!!!

    ResponElimina