dimarts, 11 d’agost del 2009

Ara és temps d'amanides


Per a mi sempre és temps d'amanides. Jo sóc una mica "Mafalda" i les sopes no em van gaire així que sempre tiro més per les amanides que per les sopes. I ara que fa calor entren d'allò més bé. Però és clar, això de les amanides no té límit. Hi pots ficar gairebé el que tu vulguis: que si fruits secs, que si herbetes, que si patata, que si fruites fresques, enciams variats, llegums, llavors.... S'ha acabat allò de l'enciam clàssic, el tomàquet i la ceba.

Avui la creativitat m'ha portat a la cuina i ves per on l'amanideta que n'ha sortit: Amanida de la Teresa temporada 09. El nom del plat original no ho és, ja ho sé, però està de mort. I això que no hi he fet cap "esferificació" ni cap "deconstrucció" com fa el Ferran Adrià. Però ja m'agradaria saber el que costaria la mateixa al Bulli.

I per si us fa gràcia us apunto els ingredients: meló, cogombre, pastanaga, soja germinada, nous, baies de Goji, alfabrega i tot amanit amb sal i oli. Us hi atreviu?

1 comentari:

  1. Molt bona pinta!!! Ara a l'estiu jo també soc d'amanides; però a l'hivern mmmm

    Salut!

    ResponElimina