divendres, 21 d’agost del 2009

Escapadeta a Bilbao



Feia temps que volia passar-me per aquesta ciutat i sense saber-ho vam estar-hi en plena "semana grande", un fiestón ! Es clar que no gaudeix tant de la festa un turista com un local, no hi ha color, però l'alegria als carrers era palesa. Només hi havia estat de pas i es pot dir que no coneixia Bilbao però em va agradar molt: Un casc antic molt interessant i un eixample molt ben cuidat. La gent força maca. El poteo imprescindible (Taberna Taurina, Carrer Ledesma i altres del casco viejo, que diuen ells), la bona cuina també (Café Iruña). El Guggenheim impressionant. Així com impressionant va ser que m'hi vaig trobar a l'entrada a una ex-companya de feina que feia 10 anys que no veia. Què petit és el món!!!

4 comentaris:

  1. Ja fa molts anys què vaig estar a Bilbo, i estava força bruta; però hi tenia llocs per a recordar i bon menjar. Ara és quan deuria d'anar i disfrutar de la ciutat i del Guggenheimd, però el temps és poc... Per cert, jo vaig trobar a un xaval amic del meu germà, quan baixava del tren (Si què es petiti el món, si)^.-
    Salutacions
    P.S.: L'altre comentari le suprimit perquè mancaven coses

    ResponElimina
  2. Mmmm, jo també m'hi perdria avui mateix per Bilbao.
    A més, hi tinc uns bons amics. Tot és qüestió de proposar-ho!

    ResponElimina
  3. Hola: ja se què no és el lloc adecuat, però m'he reenganxat a escriure en el Bosc. Coses de la meua psiquiatra. Benvinguda seràs.
    Salutacions...

    ResponElimina