dimarts, 8 de setembre del 2009

MILLENNIUM

Avui he baixat a Barcelona amb el tren. Les tres persones que s’han assegut en el meu compartiment lleguen algun llibre del Larsson. Uff, quina passada!!! Realment ha estat una cosa això del Millennium que és per a comentar. Aquest estiu a la platja o a la piscina tothom anava amb un dels tres totxos. I jo, és clar, no podia ser menys.
He de confessar que no m’agrada caure en aquests corrents de fer les coses perquè es posen de moda, però al final van ser tantes les persones (i sobretot de les que considero amb bon criteri) que m’ho van recomanar que vaig optar per intentar-ho.

Ja m’he llegit “Els homes que no estimaven les dones” i “La noia que somiava amb un llumí i un bidó de gasolina” i he d’admetre que enganxen, tot i les 700 pag. per volum. El tercer ja no el podré llegir ara perquè se m’ha acabat el temps lliure i hauré de dedicar el poc que tindré a altres herbes, però de moment ja el tinc a casa i també caurà.
Tot un fenòmen!!!

4 comentaris:

  1. Ai, guapa, jo deia el mateix que tu i vaig començar-los per les mateixes raons que comentes. Estic acabant el primer i tinc els altres dos a la tauleta de nit, esperant...
    I ho sento, però jo sí que tinc temps ara i penso devorar-los ;-)
    Enganxen!!!

    ResponElimina
  2. Hay libros que enganchan, a pesar de que no son de esos que me dejan mecer entre sus letras. Estos tres me han encantado. Un besote.
    http://elbucaro.blogia.com

    ResponElimina
  3. Jo tindré que plantejar-me si els llegiré. Estic més "antic" aquesta temporada, però tindré en compte les vostres recomanacions, què tinc les vacances en octubre. Salutacions.

    ResponElimina
  4. Núria: Prohibit explicar-me el tercer.
    Focus: No habría encontrado mejor forma de expresar lo que pasa con estos libros. Totalmente de acuerdo con esta frase tuya de que aunque enganchen y finalmente gustes, "no son de esos libros que te dejan mecer entre sus letras".
    Digamos que el mérito lo tiene la trabajada trama más que la belleza literaria.
    Dissortat: Crec que no et penediràs.

    ResponElimina