dimarts, 22 de desembre del 2009

L'ofici de viure bé

Dissabte 19 de desembre, vaig assistir a la presentació que el Gaspar Hernández va fer al grup dels Amics de l’ofici de viure, del seu llibre recent publicat L’ofici de viure bé.
El seu discurs va ser impecable i la coherència que transpira del tot admirable.
Tot i que jo li havia fet una crítica negativa del seu darrer llibre, El silenci, en signar-me el nou em va escriure: Desitjo que t’agradi (aquest sí).
Em va sorprendre que recordés el detall enmig de tants i tants missatges de felicitació com ha rebut pel mateix i em va encantar la demostració que em va fer d’haver-s’ho pres amb tanta elegància.
Definitivament em va fer treure el barret.
Vam riure i vam disfrutar el moment.
Gràcies Gaspar, un llarg camí d’èxits.

1 comentari:

  1. Apa, noia, que fas enveja! Guarda'l bé, aquest amb autògraf!!!

    Petons,
    Núria

    ResponElimina