divendres, 8 d’octubre del 2010

Premi "Sunshine award"

No sóc gaire donada a aquestes coses del premis ni m'agraden massa les cadenes però us enganyaria si us diguès que no m'ha fet il·lusió el rebre aquest premi que m'ha enviat el Joanfer, no "A cau d'orella", però gairebé. I per tant crec que he de ser conseqüent i agrair-lo, evidentment, i continuar amb el procés.

Així doncs jo ara també l'he de repartir, i això ja no és tan fàcil. Tots els meus candidats són diferents i cadascú s'ho mereix d'una forma especial, però ni més que els altres, ni menys que els altres. Així que espero ser justa, tot i que no podré ser objectiva, és clar, i espero també que el recolliu amb el carinyo que us l'entrego i que en feu el que lliurement en tingueu ganes.


Aquí va:
En el bosque de la larga espera, perquè entre tots els fruits d'aquest bosc se'n poden trobar de molt gustosos.

La mala hora, pel sentiment a flor de pell que transpira.

El Sitges que estimo, per les seves fotos espectaculars d'un Sitges que jo també estimo.

Al otro lado del Sauze, que ja sé que el te, però jo li daria per la seva sensibilitat que t'ofereix una dolça abraçada.

Escrits, per conèixer tant bé l'art de captivar amb el que aparentment és tant poc.

Tears of moth, por les lletres que trasporten a la seva tenebrosa profunditat.

Somnis de plastilina, per la seva constància i la simpatia del seu bloc.
Sargantanaxpress, per estar sempre en la cresta de l'ona de la informació i la culturilla i pq va ser la gota que em va impulsar a mi a crear el meu bloc.

Ricderiure bloc, per les seves iniciatives en forma de joc literari que són força atractives i en general per ser un bloc ambale de seguir.

Finestres i ventanas, per l'original col·lecció de finestres del món mundial.

El bucaro de barro, perquè moltes vegades és encantador i altres, també.

El Alfeizar, per la dansa de les seves paraules que creen una prosa intensa, comunicativa i bella.

Uff, ha costat això, eh? Però ja està. Bé i ara les normes que, lliurement, s'han de seguir per acceptar el premi són les següents:

1. Desar la imatge i postejar-la al teu blog.
2. Donar el premi a 12 bloggers més.
3. Posar un link als nomenats.
4. Fer saber als nomenats que han rebut un premi comentant al seu blog.
5. Compartir l'apreci i posar un link de la persona que has rebut el premi.

Felicitats a tots!

9 comentaris:

  1. Moltes gràcies pel teu regal.Però darrera d'aquest blog hi ha un munt de persones i una d'elles ets tu.O sigui que en certa manera també et pertoca.

    Eh!!!Que vas estar a casa meva i sense saber-ho^^.

    ResponElimina
  2. Estic mortet de la guàrdia d'avui, però estic disposat a rebre el teu premi de la "floreta", sense la resta de parafernàlia, és clar, però sempre que estigues disposada a acceptar el "Toisó d'Or amb Grandesa d'Espanya", perque a Catalunya també hi havien Grans d'Espanya. Et sembla bé el canvi?? Ja m'ho faràs saber, si no?

    B7s

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per en pensar en el meu blog. El postejaré molt promte, això si a la meua manera...

    Un petonet ben fort.

    ResponElimina
  4. Gràcies Laura!!!!!
    Fins avui no ho he vist!!!
    si que fa ilu si...
    a veure si segueixo el procés!!!!

    `^_^´
    salute!!!

    ResponElimina
  5. Uffff...fins i tot em pose vermella de vergonya...tot un premi. Moltes gràcies pel guardó i per mi tot un honor estar en eixa llista i tindre una xicoteta part de culpa d'eixe Mar i Cel.
    Besets

    ResponElimina
  6. Què has deixat una nota en el blogs de la gent que has premiat? Si no la gent no s'entera i no passa a pel regalet.

    Ara sabré si activares el moderador de temps.

    Salutacions.

    ResponElimina
  7. Gracias por tu premio ^^ siento no haber pasado antes no me conecto mucho y me pierdo estas cosas..
    Aun asi mil gracias ^^

    ResponElimina