divendres, 14 de gener del 2011

A escampar la boira!

Quan a les 9 del matí el camí cap a la feina pinta així...

... de ben segur que no sabem com acabarà el dia, però probablement et serà molt temptador convidar a algú a anar a escampar la boira.
No m'agrada la boira. Em suggereix tristor, fred, misteri, perill, distància, hivern, depressió, foscor, silenci, olor a romàtic, ...
Té una petita part de romanticisme, però per a mí predomina més la part negra.
Trobo que la boira és l'escenari adient per a un enterrament i d'aquests, tot i que ja he començat l'any amb el primer, com menys millor.

4 comentaris:

  1. Diga'm que toco de peus a terra,però la boira em suggereix a Jack el Destripador, a accidents de trànsit, a mal d'óssos per la humitat, a llums grocs dels fars...jejeje^-^.

    ResponElimina
  2. A mi la boira m'agrada una mica... si és molt a i molts dies seguits, cansa. però algun matí de tant en tant llevar-me i veure-ho emboirat em sembla bonic.

    ResponElimina
  3. M'agrada la boira, no per conduir es clar. Però trobe una mica de romanticisme i misteri que em fa tindre bambolletes a la panxa. Serà que la primera vegada que hi vaig coneixer la casa de la meua parella, la vaig descobrir darrere d'un mur de boira, al final del carrer...

    Besets

    ResponElimina
  4. En el meu bosc i en el meu cor sempre hi ha boira...

    ResponElimina