diumenge, 17 de juny del 2012

El meu estat mental a finals de juny

M'identifico una mica amb aquesta metàfora visual de la Pawla Kuczynskiego
Crec que val la pena que conegueu la Pawla Kuczynskiego, caricaturista polaca que està causant sensació amb la seva obra que fa reflexionar sobre el que està passant al voltant nostre.
Nascuda el 1976 a Szczecin, es va graduar de l'Acadèmia de Belles Arts a Poznan, especialitzant-se en els gràfics. Des de 2004 produeix il · lustracions satíriques i fins ara ha rebut 92 premis i distincions. El 2005 va rebre el Premi de l'Associació de Caricaturistes Polonès "Eryk". Aquesta caricaturista recentment descoberta té també un rècord de premis en competicions internacionals.
Val la pena que feu una ullada a algunes de les seves il·lustracions, no deixen indiferent.
Altres il·lustracions:



 

7 comentaris:

  1. La desconeixia totalment, és clar, però són imatges molt evocadores. UN estil que no em passarà desapercebut si ensopego amb alguna il·lustració seva en un altre lloc.

    ResponElimina
  2. Molt bones, jo tampoc la coneixia!

    Però les imatges valen la pena.

    ResponElimina
  3. uauuau m'agraden m'agraden em recorden vagament a Magritte ...per cert el meu estat mental és si fa o no fa molt semblant

    ResponElimina
  4. No la coneixia. M'agraden els seus dibuixos.
    Si et sents una mica així, força maca!

    ResponElimina
  5. m'agraden molt.....la veritat es que és bona.

    ResponElimina
  6. Desitjo que les torrades de matèria gris s'hagin pogut refredar una mica durant aquests pocs dies que ens separen de la fatídica data de Sant Joan. Vacances per a molts escolars desitjosos d'alegrar una mica els carrers gairebé deserts de somriures la resta de l'any. Nens i orenetes fan estiu...què caram! Ja ens convé ja una mica d'alegria.

    ResponElimina