dilluns, 3 de setembre del 2012

S'ha acabat la festa!



Quan l’estiu s´acaba
i s’acosta anar a currar
Granollers fa festa
i no pensa en l’endemà
Quan l’agost culmina
i comença a fresquejar
la gent es transforma
tant se val qui guanyarà


Això és un tros de la Gimbada, l'himne de la Festa Major. I sí,  demà (que ja és avui) ja hem d'anar a "currar" però la festa encara no s'ha acabat, malgrat la crisi i malgrat tot.
Les colles de blancs i blaus han sortit al carrer amb les mateixes ganes de passar-s'ho bé que tots els anys i de fer-ho passar bé a qui s'unia a ells. 
I així ho hem intentat fer la majoria.
Aquest matí he anat a veure els castells, una festa mooolt nostra. Em sentia fent pais, em sentia una més a prop del dia 11. 

Després, a les postres ens hem menjat un rajol, el pastís de pasta de full i crema de cacau amb farcit de trufa i praliné d'avellanes i xocolata, les postres típiques de la Festa Major que commemoren l'aposta que dos rajolers de la ciutat van fer l'any 1897 i que són, una mica la llavor de la festa.
A la tarda el concurs de rajolers  i per acabar el castell de focs. Encara, per qui aguanta més festa hi ha uns quants actes festius més que jo deixo ja per d'altres.
Demà he de matinar.

5 comentaris:

  1. Després de la festa, et desitjo la millor tornada!

    ResponElimina
  2. jo també hi he tornat avui......però em queda el bon gust de vacances

    ResponElimina
  3. Ui, em sembla que a hores d'ara ja deus pensar poc en els actes d'ahir... que ràpid ens oblidem de les vacances, o de les festes que tenim. Però bé, almenys et queda el record d'haver aprofitat molt bé el dia d'ahir.

    ResponElimina
  4. almenys un bon comiat de les vacances! que sigui lleu!

    ResponElimina
  5. Ens anem adaptant a la rentreé. Es va superant amb èxit, de moment.

    ResponElimina