dissabte, 10 de novembre del 2012

10.11.12


A mi que m'agraden els números no puc deixar passar l'oportunitat que la data d'avui em brinda: 10.11.12.
Aquesta ja serà irrepetible. Pot haver estat especial o no, però no por deixar de ser irrepetible.
Demà serà 11 del 11 de la ONCE. L'any passat feia joc de números però ara aquesta organització ja ha establert el nou sorteig a cada 11 de novembre i solucionar la qüestió de l'any utilitzant les lletres del seu nom. Tothom aguditza els sentits quan es tracta de guanyar una “pela” (Uff, que vella m'ha fet això de la pela! Potser hi haurà lectors que no sabran ni el que és això!).


El més especial que m'ha passat avui és la participació en la 47ª trobada dels Amics de l'Ofici de Viure, on he pogut tornar a carregar les meves piles d'energia positiva com en tantes altres trobades. Hem tingut al matí a l'Elisabet Renom terapeuta corporal i energètica, especialitzada en el Mètode Feldenkrais i la Connexió Energètica i per la tarda hem conegut i conversat amb l'Amawta Fernando Ergueta que m'ha impactat amb el seu discurs i que ens ha recordat la importància de l'arrelament en la terra de la que som fills, els respecte a tots els éssers vius per la supervivència de tots sobre el planeta, la necessitat del suport de la família (la tribu) i del trebal en xarxa pel bé de la humanitat.
No està mal, oi?
No sé què hauria passat si no haguès estat avui el 10.11.12.

3 comentaris:

  1. Doncs no m'havia fixat amb aquesta curiisa data, el que si m'he fixat és que després del proper 12/12/12......hauran de passar moooooolts anys fins a tornar veure-ho....qui quedi.
    Espero estiguis ben carragada d'energia, positiva.

    ResponElimina
  2. el 10/11/12? per mi un dissabte com un altre...

    ResponElimina
  3. vaig tant atrafegada ...no me n'havia adonat! avui 11 del 11 del 12.....felicitats per trobada! espero que la connexió energètica millori!

    ResponElimina