dimecres, 24 de setembre del 2014

Un nou repte per a la sergent Grimm

Ahir vaig al·lucinar en escoltar la notícia dels cinc apunyalaments a la ciutat de Lleida. Em va venir al cap la sergent Grimm. 
"Traieu-la al carrer que segur que ho resol"- vaig pensar.
Semblava que la novel·la havia estat una premonició del que podia passar o els periodistes que donàven la notícia havien llegit el llibre perquè hi havia inclús certs paral·lelismes: la no relació entre les víctimes, el desplegament policial pentinant Lleida, l'alarma de la població...
Bé, avui ja hi ha presumpte autor, però no deixa de ser una casualitat curiosa aquesta història!

3 comentaris:

  1. No t'ho creuràs però quan em vaig assabentar del que havia passat a Lleida immediatament se'm va acudir la sergent Grimm !!!!! sembla que ja l'han trobat ! el pare està millor?
    abraçades!

    ResponElimina
  2. Que curiós, jo també vaig fer aquesta associació d'idees...Sembla que l'individu era un racista i segons diuen va apunyalar el del país perquè era moreno i això el va confondre...
    També espero que el pare estigui millor.
    Petonets.

    ResponElimina
  3. És veritat, vaig sentir la notícia d'esquitllentes mentre em dutxava i no vaig fer la relació d'idees. Però van ser 5 apunyalaments en llocs diferents i en 45 minuts de temps, no? Quines coses més estranyes passen a Lleida...

    ResponElimina