dimecres, 11 de febrer del 2015

Transport públic?

Estic indignada!
Tinc el cotxe al taller i avui no hi havia cap company de feina que em pogués recollir, així que he hagut d'agafar l'autobús.
Quan he anat per a pagar em diu el conductor que són 3€. Li he fet repetir per si no havia entès bé i m'ha confirmat que eren 3€. No m'ho podia creure!. 
He trigat gairebé 45 minuts a arribar a la feina, quan normalment en trigo 15 ó 20. I he pagat el triple del preu que em costa a mi, amb el meu cotxe particular, anant de porta a porta i jo sola, pagar la benzina  per a recórrer els 8-9 km que hi ha de casa a l'escola. 
Així és com es potencia l'ús del transport públic??? Clar que potser el concepte de transport públic no el tinc ben entès jo, no sé. Això si, m'ha faltat un cafè i un croissant perquè el servei de premsa està cobert. Potser és per a justificar aquest mòdic preu. 
Total una vergonya, una d'entre tantes que et fan passar en aquest país nostre.

7 comentaris:

  1. No m'ho diguis, la premsa era La Vanguardia. Sí, els preus són una mica abusius en general, la veritat. I ara que ha baixat la benzina, només falta això, el transport públic és molt més car que agafar el cotxe. Tothom que pugui, no ho dubtarà i traurà a passejar el seu vehicle.

    ResponElimina
  2. 45 minuts 8 o 9 kms....no sabia que ja havien inventat la tele transportació.
    Quina vergonya de serveis

    ResponElimina
  3. Jo també sóc de les d'anar en cotxe de porta a porta...A més de no passar fred ni calor, m'estalvio enrabiades...
    Bon vespre.

    ResponElimina
  4. El transport es públic si, però la empresa que gestiona aquest en concret es ben privada, per tan la seva idea es fer negoci. Si no t'agraden les seves tarifes ja coneixes l'alternativa.

    El problema de fer servir el cotxe es que no pots llegir un llibre, està com mal vist.

    ResponElimina
  5. Fa anys i panys que el transport públic no millora. En el cas dels autobusos urbans fins i tot ha empitjorat.
    La pol·lució i la salut se'n ressenteix.

    ResponElimina
  6. Jo sempre he de traure el BMW ha passejar, ja ho saps hehehe, de tota manera, amb eixos preus, imagine que els 60 km de distància que hi ha des de ma casa a la feina em costaria molt car amb bus o tren (si hi haguera, és clar)

    ResponElimina
  7. jo és que sovint l'he de fer servir el transport públic autobús o metro i sovint els dos ....si vols que et digui com que gasto targetes de 50 viatges no m'hi fixo però si mòdics de preu no són ....encara que dins la ciutat BCN va més o menys bé el teu deu ser interurbà?
    espero que t'arreglin d'aviat el cotxe

    ResponElimina