divendres, 24 de juliol del 2015

Codi de barres

Fixeu-vos bé en la foto.


Sabeu que ara el lluç porta el codi de barres en la pell que cobreix l'espina?
Si, si, mireu bé. Es veu que ho fan perquè en aquesta època de crisis que tothom aguditza l'enginy, n'hi ha que canvien l'etiqueta que et posen a la bossa quan la peixatera te'l pesa. 
I no, davant de la picaresca del personal, ara cada tall porta el seu codi i així no hi ha manera de que coli res, perquè entre d'altres, la pudor de peix que pots fer al passar per la caixa et delataria i et deixaria ben retratat.

14 comentaris:

  1. Estem segurs que avui no és 28 de desembre?

    ResponElimina
  2. Ah, jo com que el compro congelat em perdo aquests bonics detalls de la vida.

    ResponElimina
  3. ostres! al final ens posaran codi de barres en néixer.....sembla un acudit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pretenia ser un acudit. Em va semblar curiosa la similitud i en vaig fer aquesta història. Pensava que ningú s'ho creuria, però sembla que hi ha algun dubte al respecte.

      Elimina
  4. Algú s'ho prendrà al peu de la lletra.

    ResponElimina
  5. Realment ho sembla, i quan el rentes costa de marxar...I a mi que no m'agrada el lluç!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El lluç és boníssim. Això és que no has tastat el que jo faig!

      Elimina
  6. Si que s'assembla!
    Però en això de canviar etiquetes observo que al supermercat de davant de casa, que abans et tenies que pesar la fruita i etiquetar-la tu mateix, ara la pesen a la caixa. Segur que més d'un client feia el viu...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre n'hi ha de vius, o més ben dit de poc honestos i contra els listillos també n'hi ha de més listillos que hi posen pedaç al forat!

      Elimina
  7. a veure per quan el codi QR a les costelles de xai

    ResponElimina